joi, 28 august 2014

Ce mai gatim azi forum

Azi gatesc asa: Ce ati mai gatit fetelor? Nu stiu ce sa mai gatesc apr. Pt ca gatesc sa le trimit baietilor pachet, iti spun meniul : chiftelute din. Reteta ta preferata: CE GATIM AZI?


Ce am gatit azi pentru copilul meu - Pentru cei mici dec. Sa ne inspiram una de la alta cu ce-am mai gatit. Oare ce mai bucataresc eu azi ? Noi ieri am mancat ciorba de gaina de tzara, azi peste prajit si ardei copti in. Eu azi am sa fac o salata de frunze.


Fetelor care ce mai gatiti sau deja treceti pe salate, pe mancaruri usoare? Dupa cum am citit pana acum, nu prea se mai gateste. Se pare ca eu sunt printre putinele care mai gatesc in ziua de azi.


In bucatarie partea a 7-a oct. Eu am gatit azi o supa de pui cu galuste (preferata lui Andrei),. Păi nu-s mai ieftini cartofii prăjiţi? Azi am gatit mai multe dar o parte doar maine vor fi finisate.


Mai multe rezultate de la forum. Am facut o supica pe fazan , o mancarica pe inimi de curcan , piept de curcan cu . Eu mai am o oră şi plec acasă de la serviciu şi nu am nici o idee , ce o să gătesc. FORUM CULINAR - retete culinare:. Retete cu sau fara imagini in care gatim orice fel de peste si fructe de mare. Cea mai mare avere a omului e saracia deoarece nimeni nu va incerca . Dar nu oricand si oricum si oricui.


Cei mai fideli utilizatori ai Gustos. Iar o sa creada ca sunt bascalios. Folosim putina sare la mancare, dar zaharul as vrea sa-l mai evitam o perioada. Parerea mea este ca doctorii din ziua de azi se tem sa isi asume orice. May,tot am zis ca ocolescsubiectul.


Numai la rubrica ce gatim astazi sunt o gramada de retete ratacite ca . Parca pârjoalele sunt mai tocite decat chiftelele, nu? Foloseste multi-quote cand vrei sa raspunzi la mai multe mesaje. Ce gatiti azi - Cand am pandalii pe lentile ma infig in bucatarie. Utilizatori ce navigheaza in acest foruNici unul.


Atunci nu mai gatesc nimic pentru ca nu este bine? Logheaza-te aici pentru a putea adauga comentarii si discutii noi pe forum ! Un nou inceput de saptamana, dar o veche intrebare: Ce sa mai gatesc azi ? Criza financiară ne-a lovit pe toţi, mai mult sau mai puţin. Pentru că trebuie să ţinem de bani, suntem nevoiţi să renunţăm la alimentele . Mic dejunul de astazi - ceai de tei si paine cu dulceata de visine. Atunci ţineţi cont şi de vasele pe care le cumpăraţi! Folosiţi cu măsură obiecte de aluminiu, cupru sau căptuşite cu teflon de slabă calitate.


Astazi paste cu piept de pui picant. Bia, vezi ca e link mai sus la tirosalata. Am mai avut rulada de sunca cu crema de branza si castravete.


Ma indoiesc ca voi avea timp sa gatesc mare lucru in primele. Da, am redus reprizele mele de somn de peste zi doar pentru a-i găti Alexiei. De când i-am dat legume din piaţă, de la ţăran, Alexia mănâncă mai bine, nu doar. Alexia azi a mâncat cu nu ştiu câte grame mai puţin.


Ia spune tu gogoșelul meu, ce-ai vrea să îți gătesc azi ? Forum pescuit Forum crap turism peste. Hai sa ne facem de cap de data asta hai sa votam mai multe! Doamne, ca bune mai erau atunci, caci azi , cam lasa de dorit. Care sunt de fapt cele mai sănătoase vase pentru gătit. A găti sănătos înseamnă să alegem alimente naturale, sănătoase din care să ne preparăm mâncarea, dar şi să folosim vase de cea.


Sa nu uitati sa folositi lapte si iaurt cat mai grase, nu degresate. Meniul este perfect si pentru copii mai mari sau mai mici, si se poate adapta foarte usor si parintilor. V-am tot povestit cum comunitatea adunata in jurul acestui blog pe facebook devine tot mai activa si cum ne simtim . Cum alegi cel mai bun set de oale din inox?


Am dat o tură prin magazine și am văzut cam ce mi-ar plăcea ( mai jos), dar. Daca facem orice pt ei, e bine sa si gatim , mai ales ca trebuie sa .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare